Thursday, 19 January 2012

6 TUNJANG PRASEKOLAH

Assalamualaikum sobat2 kite... tajuk ape yang kat atas tu?? T.U.N.J.A.N.G... mesti semua cikgu2 prasekolah dah hafal dah 6 Tunjang ni kan... haaa, kali ni nak selitkan jugak la 6 Tunjang Prasekolah ni kat blog yang humble ni... atas permintaan dua orang rakan kite yang comel2 tu maka terhasillah design Tunjang2 yang penuh warna warni nih... diorang nak tampal bagi penuh prasekolah diorang, mane tau tahun ni dapat Anugerah Benchmark 2012 utk Negeri Johor kan (Ameen...). kenape kite cakap macam tu, biasela tengok kegigihan budak2 comel dua orang ni panjat sane sini, dah penuh dah dinding, siling, tingkap, pintu Prasekolah SKSD dengan macam2 BBM utk budak2 diorang ni, (tp klu bdk2 tu masih blur2 gak blaja xtau nak cakap ape dah...) ape2pon korang memang hebat!! senyum2 selalu k... ;)

















No comments:

Post a Comment